Habit tracker do druku, planer, every day is your day

Chciałbyś więcej czytać książek, chodzić wcześniej spać, regularnie trenować lub uczyć się języków? Ja też! Bardzo ciężko jest mi znaleźć motywację, aby wprowadzić dobre nawyki do swojego życia i pozbyć się złych przyzwyczajeń. Złe nawyki psują organizację dnia i wpływają niekorzystnie na moje samopoczucie. Z pomocą przyszedł mi habit tracker! Co to jest i jak z niego korzystać? Zobacz moje pomysły na budowanie dobrych nawyków.

Co to jest habit tracker?

Habit tracker to nic innego, jak coś w rodzaju dzienniczka lub planera. Polega on na zaznaczaniu dat, kiedy wykonaliśmy daną czynność. Pomaga on kontrolować, czy robimy coś regularnie. Bardzo pomocne jest tworzenie wykresów, które szybko obrazują nasze postępy.

Habit tracker -  aplikacja 


Z habit trackera może korzystać każdy. Dostępne są aplikacje, dzięki którym budowanie nawyków jest jeszcze szybsze i łatwiejsze. Mobilna aplikacja pozwala na rozpoczęcie nauki już za pomocą kilku kliknięć.


Habit tracker do druku


Dla osób, które uwielbiają twórcze rzeczy, to świetna okazja do stworzenia czegoś własnego. Wystarczy notatnik, w którym za pomocą kolorowych napisów i rysunków można stworzyć swój własny kalendarz nawyków. Dobrą opcją jest także stworzenie habit trackera za pomocą darmowego programu Canva. Ja wybrałam tę ostatnią opcję i przygotowałam 3 wersje mojego własnego habit trackera. Przykłady, jak mogą one wyglądać, można znaleźć także np. na Pinterest. 

Habit tracker - przykłady nawyków

  • Czytanie książek

  • Trening

  • Bieganie

  • Zabiegi kosmetyczne 

  • Nauka języka

  • Zdrowe odżywianie

  • Picie wody

  • Jedzenie śniadań

  • Wczesne kładzenie się spać

  • Wczesne wstawanie

  • Czas dla siebie

  • Pozytywne myślenie

  • Chodzenie na spacery

  • Skakanie na skakance

  • Szczotkowanie ciała

Habit tracker - pomysły 

Przygotowałam kilka różnych wersji habit trackera do druku. Starałam się wybierać najbardziej popularne i uniwersalne nawyki, tak aby mógł z nich korzystać także ktoś z Was. Na końcu artykułu znajdziecie habit trackera w pliku pdf w wersji do pobrania i wydrukowania.

Habit tracker do druku 1


Nawyków i pomysłów może być bardzo wiele. Każdy sam najlepiej wie, co chciałby zmienić w swoim codziennym życiu. Do wielkiej zmiany dojdziemy małymi kroczkami. Mam nadzieję, że habit tracker pomoże mi nauczyć się czytać częściej książki, zmotywuje mnie do regularnych treningów i stosowania zabiegów urodowych, które sprawią, że będę czuła się dobrze w swojej skórze każdego dnia. :)



Zacznij swoją przemianę już dzisiaj i pobierz jeden z moich szablonów Habit Tracker do druku. ;)




2 komentarze:

  1. Prowadzę habit trackery z nawykami, które aktualnie wprowadzam (jak cos już jest moim nawykiem, wtedy wylatuje z listy) :) podoba mi się twój blog - muszę zajrzeć później i przeczytać resztę wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I dużo udało Ci się wprowadzić nawyków dzięki tej metodzie? ;) Dziękuję bardzo i serdecznie zapraszam! <3

    OdpowiedzUsuń